Leaganele pleaca de la noi in 1-3 zile, insa pentru comenzile de mobilier vom da telefonic termenul de livrare, in functie de comenzile pe care le avem deja in lucru. Multumim pentru intelegere!

Cum se livreaza

Livrarea pentru comenzile de leagane se realizeaza in 2-3 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii, prin intermediul serviciului de curierat rapid, dupa confirmarea comenzii (prin email sau telefon). Livrarea pentru comenzile la comanda, ce includ produse de mobilier (mese si scaune, decoratiuni, organizatoare, paturi) se stabileste impreuna cu clientul, in functie de volumul de comenzi pe care il avem deja in lucru. 

Cheltuielile legate de transport sunt suportate de client si vor fi specificate atat in procesul de plasare al comenzii, cat si dupa finalizarea acesteia. Transportul este gratuit pentru comenzile ce depasesc valoarea de 350 lei. Pentru comenzile pana in 350 lei, costul de transport este 19 lei, pentru destinatiile care nu presupun kilometri suplimentari. Pentru destinatiile cu kilometri suplimentari, se va achita de catre client un tarif de 1 RON/km. Click aici pentru a vedea lista localităților fără km suplimentari.

Costul transportului este afisat atat in ultimul pas din procesul de efectuare a comenzii cat si pe factura proforma.

Pentru destinatiile cu kilometri suplimentari, daca comanda a fost achitata cu cardul, se va trimite coletul cu ramburs echivalent kilometrilor suplimentari. Pentru destinatiile cu kilometri suplimentari, daca s-a ales plata ramburs, se va adauga la ramburs costul kilometrilor suplimentari (chiar daca site-ul nu permite afisarea in momentul comenzii a costului kilometrilor suplimentari). Plasarea unei comenzi presupune acceptarea acestori termeni in ce priveste costul kilometrilor suplimentari. 

Livrarile se fac doar in zilele lucratoare de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 – 18:00 si sambata la cerere.

Clientul are responsabilitatea de a verifica la primirea coletului integritatea produsului. Daca la livrarea produsului sunt semnalate deteriorari majore ale ambalajului produsului clientul trebuie sa intocmeasca un proces verbal de constatare deteriorare/avarieri sau pierderi  impreuna cu agentul firmei de curierat, si sa pastreze un exemplar. Pentru produsele livrate la adresa din comanda si ulterior transportate de catre client la o alta adresa nu ne asumam responsabilitatea referitor la integritatea transportarii respectivului produs!

Detalii despre livrarea prin serviciul de curierat rapid

  • Livrarea se face la adresa specificata de client
  • Curierul urmeaza sa te contacteze in ziua livrarii (prin apel telefonic sau SMS)
Daca adresa de livrare si numarul de telefon nu sunt corecte, coletul va intra in status de RETUR si se va intoarce la noi.

Termenul de pe site pentru livrare este estimativ sau aproximativ.

In cazul in care ai facut comanda pe persoana juridica, iar factura de la curier pentru transport este pentru persoana fizica, te rugam sa-i soliciti curierului sa-ti emita o noua factura pe persoana juridica.

In cazul in care preferi alta data de livrare, iar coletul este deja in posesia firmei de curierat, te rugam sa contactezi personal firma de curierat pentru a reprograma data livrarii.

Foosa Studio SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru intarzaierile de livrare datorate firmelor de curierat sau deteriorarile survenite in procesul de transport. Daca vei constata ca ambalajul coletului este deteriorat, te rugam sa NU accepti coletul, chiar daca iti ofera curierul proces verbal. Nu esti obligat sa primesti coletul daca vei constata ca este deteriorat.